Quote (XpandeR)
1. Клопотання про перенис розгляду справи - это зачем?
Тебе инспектор с 3 класами образования и 5 коридорами не выносит постанову по притяганню к админке.
Есть время все осмыслить , машина не висит в базе по штрафах , ты можеш сделать ходы "конем"....
Все это очень тонкие и познавательные вещи , которые можно рассматривать на семинарах бусовках.
Quote (XpandeR)
это скорее исключение, а не правило
почему же , тебя наказывают по закону , вот ты и требуеш - если чел взялся тя наказывать - все должно быть по процедуре .
Закон суров, но одинаково справедлив для обоих сторон.
Добавлено (02.09.2010, 23:51)
---------------------------------------------
а это вырезка из позова, отвечая на вопрос - накуя эти все клопотання:
Ті ж вимоги відображені у наказі МВС від 26.02.2009 року №77 «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», відповідно до п. 2.9 «Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, заявляти клопотання; під час розгляду справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця в галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи»
Розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, - не тільки порушив мої права, передбачені ст.268 КУпАП, але й призвів до того, що при винесенні постанови не враховано мою особу, матеріальний стан, наявність у мене двох неповнолітніх дітей та відсутність постійної роботи в умовах кризового стану у країні, тобто обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст. 33 КУпАП.
Частина 1 ст. 122 КУпАП передбачає накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Але, керуючись невідомо якими переконаннями, інспектор постановив стягнути саме 300 грн.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що оскаржувана постанова не відповідає обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав:
Якщо навіть я дійсно порушив ПДР, то посадові особи, згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України: «…зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Статтею 245 КУпАП закріплені завдання провадження в справах про адміністративні правопорушення, які ґрунтуються на всебічному, повному і об'єктивному з'ясуванні обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Але інспектором ****** Д. Г. були ігноровані вимоги не тільки Конституції України, КУпАП, а і вимоги відомчих нормативних документів, зокрема п. 2.14 наказу МВС від 26.02.2009 року №77 «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», яким передбачено: «Стягнення за адміністративне правопорушення накладається в межах, установлених КУпАП та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер учиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність». Вважаю, що без задоволення клопотання про відкладення розгляду справи та можливості надання мною необхідних документів всебічно, повно і об'єктивно вирішити мою справу в точній відповідності з законом інспектор не мав права та змоги.
За таких умов мої права при такому розгляді грубо порушено.