transit-club
Модератор форума: петрен  
Форум Форд Транзит » Жизнь и Форд Транзит » Мы и государство » Правила общения с работниками Гаи (ГИБДД) (Актуально не только для Украины)
Правила общения с работниками Гаи (ГИБДД)
Sirrega Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Бежица
Супергуру
Группа: Проверенные
4219 постов
Репутация: 131
Награды: 10
Дата: Воскресенье, 21.03.2010, 17:47 | Сообщение # 101
Quote (zh170671iaa)
3 года ......, после него суды к вниманию не принимают.

Постоянно слышу, что 1 год.
к примеру вот http://www.zakonrf.info/koap/31.9/


2.5TD Lucas EPIC 150L '92
Профиль
farmer Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Иршанск
Гуру
Группа: Проверенные
886 постов
Репутация: 140
Награды: 14
Дата: Воскресенье, 21.03.2010, 20:35 | Сообщение # 102
http://vzjatkamnet.at.ua Все кто из Украины здесь могут найти всю инфу что касается общения из гайдонышами.Очень полезный сайт и форум.Много информации и нормативки , есть юристы которые безплатно помогут составить иски в суд.

2007, 2.2,130 лс
Профиль
zh170671iaa Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Киев город-герой
Супергуру
Группа: Проверенные
9673 поста
Репутация: 381
Награды: 62
Дата: Среда, 24.03.2010, 23:43 | Сообщение # 103
ПОЛЕЗНЫЕ ЗНАНИЯ: smile

Протокол не відповідає вимогам закону, матеріалам та обставинам справи з таких підстав:

Перевищення швидкості
На что обращать внимание в тексте протокола и обстоятельствах происшедшего:
Наличие других транспортных средств, скорость которых может быть предъявлена Вам; правильность установки знаков 5.45 (начало населённого пункта) и 5.46 (конец населённого пункта) – на границе фактической застройки, прилегающей к дороге; зона действия знаков ограничения скорости (до ближайшего перекрёстка или конца населённого пункта); наличие пломбировки на приборе, которым измеряется скорость, и документов о допуске данного типа средства измерительной техники к применению в Украине и о поверке данного экземпляра средства измерительной техники; указание в протоколе точного значения скорости, типа и серийного номера средства измерительной техники, которым она измерена, погрешность прибора при измерениях.
Что писать в пояснениях к админпротоколу в зависимости от указанных обстоятельств
Виміряна швидкість належить іншому транспортному засобу (по можливості вказати марку і номер), доказів її належності моєму транспортному засобу – немає, на порушення п.1.6 , розпорядження МВС №466, не надано фото- або відеодоказів належності виміряної швидкості саме моєму транспортному засобу; Швидкість виміряно поза межами зони обмеження, встановленого заборонним знаком (після перехрестя або кінця населеного пункту); Різниця між виміряною швидкістю і тією, за рух з якою не передбачено відповідальності, не виходить за межі похибки вимірювань; Відсутні документи про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”; Знаки 5.45, 5.46 встановлені із порушенням вимог ПДР – не на межі забудови, що прилягає до дороги, а на значній відстані від неї, за таких умов вважати, що зазначена територія відповідала обом ознакам населеного пункту (забудована та позначена відповідними знаками) у п.1.10 ПДР не можна, отже, не можна вважати, що ділянка, на якій виміряна швидкість, відноситься до населеного пункту.
Пішохідний перехід

Ніяких перешкод або небезпеки пішоходам не створювалося. Незважаючи на те, що пішоходи рухалися по пішохідному переходу, визнати мої дії порушенням вимог ПДР неможливо з таких підстав. У момент наближення мого автомобіля до переходу пішоходи не знаходилися на переході, вони вийшли на перехід вже у момент перетину мною переходу. Між тим, як у відповідності до п.18.1 ПДР, обов’язок водія зменшувати швидкість та при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу пішоходам, виникає виключно у випадку, якщо у момент наближення до переходу на ньому вже перебувають зазначені пішоходи.
Окрім того, цей обов’язок виникає не щодо будь-яких пішоходів, які знаходяться на переході, а тільки тих, яким створюється перешкода чи небезпека. П.1.10 ПДР дає визначення цих понять, але, по-перше, тільки для водіїв транспортних засобів, і сумнівно, чи можуть вони взагалі застосовуватися для пішоходів. По-друге, для того, щоб вважати, що пішоходам створено перешкоду або небезпеку, є необхідним, щоб вони були змушені змінювати напрямок або швидкість руху. І щоб ця зміна була саме вимушеною, тобто без неї існувала реальна небезпека наїзду.
В даному випадку цього не було, оскільки при русі автомобіля повз пішохідний перехід пішоходи знаходилися на абсолютно іншій смузі руху, переходячи її, продовжували рух без зміни напрямку або швидкості або вжиття інших заходів, що є необхідним для порушення вимог п.18.1 ПДР, тим більше не робили цього різко, що є необхідним для визнання обстановки аварійною. За таких умов говорити про наявність у моїх діях складу зазначеного правопорушення неможливо.
Світлофор
Доказів того, що я проїхав перехрестя на заборонний сигнал світлофора, співробітником ДАІ, яким складено адмінпротокол, не наведено. Сам він знаходився на значній відстані за перехрестям, і воно знаходилося поза полем його зору, принаймні він не міг точно встановити момент перетинання межі перехрестя (стоп-лінії) відповідно до увімкненого у цей момент сигналу світлофору внаслідок кута оглядовості з того місця, де він знаходився.

Я діяв у відповідності до п.16.8 ПДР, який не тільки дозволяє, а зобов’язує водія, який виїхав на перехрестя на дозволяючий сигнал світлофора, продовжити рух у вказаному напрямку, незалежно від сигналу світлофора на виїзді, п.8.11 ПДР, який дозволяє водієві, який не може при зміні сигналу світлофора зупинити транспортний засіб у вказаному ПДР місці, не вдаючись до екстреного гальмування, продовжувати рух за умови забезпечення безпеки дорожнього руху. В даному випадку склалася саме така ситуація, що співробітником ДАІ, який склав протокол, не взято до уваги. Тобто фактично я діяв правомірно, і у моїх діях взагалі не було порушень вимог ПДР.
Зустрічна смуга (сплошная)
Треба зазначити, що виїзд на смугу зустрічного руху через розмітку 1.1 прямо дозволяється за деяких умов додатком 2 до ПДР. (для об’їзду нерухомої перешкоди, коли інша можливість об’їзду відсутня, обгону одиночного транспортного засобу, що рухається зі швидкістю менше 30 км/год.) І у даному випадку ці умови були виконані. Таким чином, навіть формального порушення вимог ПДР у моїх діях немає.
Рух по лівій смузі при вільній правій (порушення п.11.5)
Відповідно до п.11.5. ПДР - «На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не
суперечить правилам зупинки (стоянки).»
В даному пункті сказано лише про розташування транспортних засобів, і жодного посилання щодо заборони руху по крайній лівій смузі.
Таким чином порушити пункт 11.5 ПДР неможливо, оскільки в ньому відсутня пряма заборона на вчинення будь яких дій. Я був вимушений рухатись по лівій смузі 1) для забезпечення вимог ПДД щодо дотримання безпечного интервалу, оскільки права смуга була частково зайнята автомобілем ДПС запаркованим з порушенням ПДР (іншими транспортними засобами); 2) об'їзджав перешкоду (впавший стовп, яму, камінь, збиту тварину); 3) права смуга знаходиться в стані непридатному для руху транспортних засобів; 4) вказати причину безпосередньо прописану у п.11.5, навіть коли є фотофіксація данного порушення можна писати, що ти рухався у лівій полосі оскільки готувався чи тільки що закінчив випередження т.з., який не попав у кадр.
Аварійка
Також слід зазначити, що ст..122 КпАП України недаремно передбачає окремо відповідальність за ряд звичайних порушень ПДР, окремо за такі, якими створено аварійну обстановку, тобто у результаті яких інші учасники руху були змушені різко змінювати швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів для забезпечення безпеки. В даному випадку сама наявність таких учасників руху, а тим більше такі їх дії, які б дозволили вважати створену їм обстановку аварійною, по справі нічим не підтверджено.
Слід зазначити, що особа, якій створено аварійну обстановку, у відповідності до КпАП України, є або потерпілим, якщо їй спричинено моральну або іншу шкоду, у відповідності до ст..269 КпАП, або свідком (оскільки їй відомо про вказані обставини), у відповідності до ст..272 КпАП. Якщо дійсно комусь створено аварійну обстановку, то це не може мати місце без наявності або потерпілого, або свідка. Між тим, у відповідності до ст..256 КпАП, якщо потерпілі або свідки є, то їх дані повинні бути вказані у протоколі про адміністративне правопорушення, наряду з іншими даними. У протоколі, між тим, такі дані не вказані, що свідчить як про відсутність доказів наявності у моїх діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст..122 ч.4 КпАП, так і про невідповідність змісту протоколу закону, зокрема, ст..256 КпАП.
Між тим, ці дані відсутні як у протоколі про адміністративне правопорушення, так і у постанові. Таким чином, докази того, що мав місце один з найважливіших елементів складу зазначеного адміністративного правопорушення по справі відсутні.
Свідки
До того ж, співробітник ДАІ, який склав адмінпротокол, категорично відмовився вказати у ньому дані вказаних
мною свідків, зокрема, пасажирів транспортного засобу, внаслідок ніби-то їх „заінтересованості”. Проте ст..272 КпАП не містить таких виключень з числа осіб, які можуть бути свідками. З іншого боку, така позиція співробітника ДАІ є
порушенням ст..256 КпАП.


Профиль
Микола Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Речица
Супергуру
Группа: Проверенные
3355 постов
Репутация: 490
Награды: 25
Дата: Пятница, 02.04.2010, 19:44 | Сообщение # 104
На днях оштрафовали в России на 500рэ. за то что пассажиры на задних сидениях буса были непристегнуты. Что ответить- ненашелся,ремни-то в наличии имеются. Товарищи форумчане- был ли какой нибудь выход? Кто че посоветует? Поможе ли демонтаж ремней?

коротыш БОШ 95 гв. skype- vlad.sm3
Профиль
Sirrega Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Бежица
Супергуру
Группа: Проверенные
4219 постов
Репутация: 131
Награды: 10
Дата: Пятница, 02.04.2010, 19:47 | Сообщение # 105
Quote (Микола)
Поможе ли демонтаж ремней?

Нет.


2.5TD Lucas EPIC 150L '92
Профиль
Маннергейм Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: С.-Петербург
Знаток
Группа: Проверенные
458 постов
Репутация: 53
Награды: 1
Дата: Пятница, 02.04.2010, 19:48 | Сообщение # 106
Нет.

Ford Tourneo.2002. 2.0 TDI (был)
Ford Tourneo Custom. 2013. 2,2( был)
FORD TRANSIT 2014, 2,2/125 кобыл (теперь)
Профиль
Микола Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Речица
Супергуру
Группа: Проверенные
3355 постов
Репутация: 490
Награды: 25
Дата: Пятница, 02.04.2010, 20:48 | Сообщение # 107
А как заставить 8-мь пъяных строителей одеть ремни!!! Да и вообще,за много лет впервые такой наезд со стороны Гайцов,что это блаж мента или последствия указа по которому все междугородние автобусы дожны оборудоваться ремнями безопасности?

коротыш БОШ 95 гв. skype- vlad.sm3
Профиль
Маннергейм Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: С.-Петербург
Знаток
Группа: Проверенные
458 постов
Репутация: 53
Награды: 1
Дата: Пятница, 02.04.2010, 20:58 | Сообщение # 108
Микола, вообще,если в принципе,то мог ответить менту,чтобы он составлял на не пристёгнутого пассажира протокол,мог даже его сам вытолкать из авто для этих процедур.У меня знакомый таким образом жену научил привязанной ездить-честное слово!!!

Добавлено (02.04.2010, 20:58)
---------------------------------------------

Quote (Микола)
междугородние автобусы дожны оборудоваться ремнями безопасности?

У нас ещё пару лет назад с этим явлением боролись финнские пограничники-успешно.Теперь ещё эта хреновина,записывающая всё про водителя (время в пути,остановки и прочее) должна быть,но это в том случае,когда авто является ИМЕННО коммерческим (жёлтые номера!).


Ford Tourneo.2002. 2.0 TDI (был)
Ford Tourneo Custom. 2013. 2,2( был)
FORD TRANSIT 2014, 2,2/125 кобыл (теперь)
Профиль
OLDJ Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Бендеры
Транзитовед
Группа: Проверенные
626 постов
Репутация: 70
Награды: 3
Дата: Пятница, 02.04.2010, 22:05 | Сообщение # 109
Микола,
А в Молдове в вели обязаловку ездить с пристегнутыми ремнями. И самое интересное что не пристегнутый пасажир сам за себя оплачивает штраф.
А тебе надо было этих пьяных гастарбайтеров уложить на пол wink


FT 80,коротыш 96г.в. 2.5D Bosсh
Живи честно, а то другим не на что будет жить.
Профиль
Микола Меня здесь нет
Меня здесь нет
Город: Речица
Супергуру
Группа: Проверенные
3355 постов
Репутация: 490
Награды: 25
Дата: Пятница, 02.04.2010, 22:12 | Сообщение # 110
Quote (OLDJ)
А тебе надо было этих пьяных гастарбайтеров уложить на пол

Я сделал чуть проще- снял с них эти 500 руб. Но это незначит ,что в следующий раз менты неразведут уже на 1000руб. и т.д. angry


коротыш БОШ 95 гв. skype- vlad.sm3
Профиль
Форум Форд Транзит » Жизнь и Форд Транзит » Мы и государство » Правила общения с работниками Гаи (ГИБДД) (Актуально не только для Украины)
Поиск:

СЕГОДНЯ ФОРУМ ПОСЕТИЛИ: Alex009, Shrek, Trans025, Tema0900, эйван, borok, nikola1964, Musha, Bokr07, Юра, martavto, sirop_06, avh1204, 100mazda, VladDistr, Allupod, chec70